वि.सं:
नेपाल संवत: ११४५ कछलागा षष्ठी - २१
सि.नं. |
प्रदान गरिने सेवाहरु |
सेवा प्रदान गरिने प्रक्रिया |
सेवा प्राप्त गर्दा अपनाउनु पर्ने प्रक्रिया तथा दस्तुर |
कार्यगत जिम्मेवारी |
उजुरी सुन्ने निकाय |
लाग्ने समय |
१. |
जिल्लास्तरीय तथ्यांकीय क्रियाकलापको समन्वय गर्ने |
जिल्लाका सरकारी एवं गैर सरकारी कार्यालयहरु तथ्याङ्क प्रयोगकर्ताहरु बिच गोष्ठी, बैठक आदि मार्फत समन्वयको कार्य गर्ने
|
गोष्ठी, सेमिनार तालिम, पत्राचार वा व्यक्तिगत सम्पर्क गरेर
|
कार्यालय प्रमुख
|
कार्यालय प्रमुख
|
निरन्तर र यथासक्य छिटो
|
२. |
तथ्याङ्क प्रकाशन तथा वितरण गर्ने
|
तथ्याङ्क कार्यालयका प्रकाशन एवं विभागबाट प्राप्त तथ्याङ्क प्रकाशनहरु विभिन्न व्यक्ति, संघसंस्था र कार्यलयहरुलाइ उपलब्ध गराउने |
नि:शुल्क वितरणमा भएका प्रकाशनहरु प्राथमिकताको आधारमा वितरण र बिक्रीका प्रकाशनहरुमा रा.त.का.बाट उपलब्ध भए अनुसार हुने
|
सुपरिवेक्षक |
कार्यालय प्रमुख
|
यथासक्य छिटो |
३. |
तथ्यांक अभिलेख गर्ने |
रा.त.का. र अन्य कार्यालय तथा संघसंस्थाबाट प्राप्त तथ्यांक एवं प्रकाशनहरुको अभिलेख राख्ने |
पत्राचार वा व्यक्तिगत सम्पर्क गरेर
|
सुपरिवेक्षक |
कार्यालय प्रमुख
|
यथासक्य छिटो |
४. |
तथ्यांक संकलन: कृषि, राष्ट्रिय लेखा, मूल्य तथा सुचाकांक उद्योग र रा.त.का.ले तोकेका अन्य कार्यक्रमहरु |
रा.त.का.बाट छानिएका क्षेत्रमा प्राप्त निर्देशानुसार अन्तर्वार्ता/ प्रश्नावलीको प्रयोग गरी तथ्यांक संकलन गर्ने
|
प्रचलित नियम कानुन नीति निर्देशन बमोजिम
|
गणक |
कार्यालय प्रमुख
|
तोकिए बमोजिम |
५. |
प्रशासनिक कार्य |
ख) चिठीपत्र दर्ता / चलानी गर्ने
|
प्रचलित नियम कानुन नीति निर्देशन बमोजिम
|
खरिदार |
कार्यालय प्रमुख
|
यथासक्य छिटो |
६. |
आर्थिक प्रशासन |
आर्थिक ऐन, नियम बमोजिम कार्यालयको आर्थिक प्रशासन सम्बन्धी सेवा उपलब्ध गराउने |
प्रचलित नियम कानुन नीति निर्देशन बमोजिम
|
सह-लेखापाल |
कार्यालय प्रमुख
|
यथासक्य छिटो |